Julkalendern

Känslan man får när man febrilt letar efter ljudet till projektorn och när ens dotter, efter att man tror att det aldrig mer kommer att fungera säger att den är mutad på skärmen..

Är det så att min dotter är smartare än mig?

W O R D

God morgon, idag ska jag arbeta. Vi får hoppas att jag klarar av att sköta mina arbetsuppgifter utan hennes hjälp.

Funderingen för dagen får bli; måste jag lägga på ett kol med att utveckla min teknikvana eller ska jag helt enkelt låta barnen ta över?

Frukost framför tvn och första avsnittet av julkalendern strax,  för visst är det första avsnittet idag?

Har även insett att leksaker är ett onödigt ont, Zion leker med gamla våtservettspåsar och boxar.⬇️



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar den här perioden. Tända ljus, kalendern mmm mysigt

Svar: Väldigt Mysigt😍
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-01 @ 07:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0