Snö

Inte så konstigt att Pion varit ett pain i the ass. Det har ju ploppat upp två små riskorn i nedre käken. Han har även lärt sig att säga både mamma och pappa. Ganska duktig är han den där killen.

Idag ska jag iväg och jobba, måste bara ta mig till bilen och skrapa rutorna först. Varför i helvete har det kommit snö? Jag hatar snö. På riktigt hatar jag snö. Jag fryser och halkar runt, måste klä på mig vantar som jag inte vet vart jag har och det är bara allmänt störande. Förresten kan jag inte köra lika fort heller.

God morgon för fan❤️

Tänder och en unge med frukost i hela nyllet⬇️



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick han glögg till frulle?

Svar: Absolut!😂
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-31 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0