När Linda ska baka

Alltså, jag tänkte att nu när vi bara kan vara inne så bakar vi. Donator 1 handlade till oss imorse och min lista, som nog var lite spretig verkar ha missförståtts. Han glömde nämligen smör, ägg och nudlar som jag bad om. Handlade ist nyponsoppa och en dagbok till Char. Väldigt trevligt men vart är sakerna på listan undrar jag.

Handla själv då tänker ni, och det var precis det jag sen gjorde. Tog på mig kläder och susade ner till Konsum. Köpte det och drog hem.

När jag kom hem igen och packade upp allt kom jag på att jag inte handlat någon jäst! Utan jäst kan man ju inte baka lussekatter för fan.

Två olika människor har varit och handlat idag, ingen kom tillbaka med rätt ingredienser. Vilka nötter vi måste vara!

Håller mitt hopp uppe för en 3:e person,  det skulle ju vara väldigt gott med en guling eller två. Tredje gången gillt känner jag.

Medan jag väntar så klipper jag tyget till stolarna. Jävla stolar och kräva mycket tyg. Så jävla tråkigt!
Ni har förresten inte frågat hur det gått med stolarna och bordet. Resultatet på bordet blev ju inte riktigt som jag hoppats men ungarna kommer nog hacka lite i det snart så det är ju inte hela världen känner jag.

När jag vinner på lotto, då ska jag anställa någon som gör allt åt mig. 

Bruna tyget är det som ska sitta på stolarna. ⬇️



Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Duktigt! Visa sen hur de blir 😄

Svar: Appselut👏😘 lova att inte skratta bara😉
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-16 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0