Min syster ❤️

Idag fick jag som vanligt gå upp innan jag sovit klart. Men idag gör det ingenting. Jag är så otroligt glad idag för min syster, vapendragare, bästa kompis och den som alltid finns där för mig kommer. Efter fyra långa månader ses vi igen.

Sandra och jag har gått igenom så otroligt mycket ihop. Vi har verkligen inte haft det lätt men vi har alltid funnits där för varandra. Hjälpts åt och stöttat varandra.

Hon är den som ser att jag är gravid, utan att jag vet det själv. Hon är även den som känner på sig att jag mår dåligt, utan att jag sagt något. 

Vi bråkar ibland, eller hon blir arg på mig om jag skickar 2099 sms och samtidigt ringer henne om jag vill något. Då säger hon till mig med bestämd röst och lägger på luren. Jag som aldrig ger mig fortsätter att terra henne och då brukar hon tillslut skratta. Av trötthet antar jag men ändå. 

Ibland slåss vi, jag fick en välförtjänt blåklocka för några år sen. Men inte blev vi ovänner för det, nej för är man så tajta som vi är , då skrattar man åt händelsen dagen efter.

Vi har så mycket kul ihop, när vi är tillsammans vet man aldrig vad som kommer att hända. Tillsammans är vi oslagbara. Yin och yang kan slänga sig i väggen faktiskt.

Dagen hon åkte grät jag från att jag vaknade tills jag gick la mig. Nu idag gråter jag inte, jag slår fanemig klackarna i taket av lycka.

Livet med Sandra är ett privilegium och ingen är gladare än jag idag. 

God morgon ❤️⬇️







Kommentarer
Postat av: Therese Eklund

Mys! Och god jul på er! 🎅

Svar: Tack❤️ Detsamma!
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-20 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0