Julafton ❤️

En helt perfekt dag har nått sitt slut.

Någon hade visst sett tomten inatt, han verkar ha gått in via ytterdörren. För vi saknar ju skorsten..

Frukost och julklappsöppning direkt på morgonen. Första året på 9 år som vi inte har julen hos oss och det gick ju jättebra. Tomten hittade även hit till ön på Ekerö, till Zebs stora förskräckelse. Skrek av rädsla tills han hörde att tomten sa - god jul Zeb önskar Kim.  Då tjöt han av skratt. Hade tomten snott kims paket?

Vi har ätit så maten sprutat ur öronen och min yngsta bror har även haft en  challenge med Char-lee. "Den som vågar prova det som Kim hade med sig från Thailand" Zeb deltog oxå och vi alla skrattade så vi dög. Provade en del jag också och kräkreflexen fungerar..

Julklappsspelet är som vanligt en trigger   här i familjen och alla blir helt hysteriska.  Ska ungarna vara med, då jävlar är det på lika villkor. Alla gapar och slåss för att få det man vill ha. Idag vann jag 2 flarror vin, kämpade med blod svett och tårar för att få just det. Kom ju på att bolaget är stängt imorgon och att vi ska dricka vin. Barnen ska till sina pappor och mamman ska dra på sig tajta blåsan och slå klackarna i taket!

Brukar inte dricka alkohol på julafton dock, det är ett big no no för mig som alltid avstår. Julafton firar jag för barnens skull.

Nu när barnen somnat ska vi dricka kaffe, prata om livet och proppa i oss ännu mer godis.

Hoppas att ni haft det lika bra som vi❤️











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0