Gyn & swingers

Kom att tänka på en sak när det pirrade till lite i snippan nyss under bussfärden.

Det handlar om ett besök på gyn.

Man ser ju till att frisera ordentligt och parfymerar sitt organ för att den ska visa upp sin allra bästa sida innan man åker hemifrån.

Och även om jag squizat ut 3 ungar ur snipp, så tycker jag inte att det är så himla skoj att lägga upp den överallt.

Iaf, jag skulle göra efterkontroll efter Zion och sätta in en hormonspiral. För nu blir det fanimej inga fler ungar alltså.

Mitt namn ropas upp så jag, mamma och Zion går in i rummet.

Jag klär av mig och studsar upp i stolen. Gynekologen utbrister att det är hennes lyckodag idag då hon ska få undersöka mig och sätta in en spiral. (?) Alla har vi olika sätt att uppleva lycka på kände jag då, inget konstigt med det. 

T I L L S hon frågar mig om jag är swinger!? 

-Va? Säger jag varpå hon svarar att det är ju inte så ovanligt.

Jag börjar att skratta, och mamma som sitter bakom väggen håller på att smälla av.

Dagens fundering; Varför i hela friden frågade hon det? 

Ville hon ligga med mig eller ser min snippa välanvänd ut?

Jävla konstig fråga, fast ändå väldigt kul. Tror hon verkligen att jag hade erkänt att jag varit det när min mamma var med och tänk om jag hade varit en känslig person som krupit in under mitt eget skinn, vad hade hänt då?

Hon sa även att jag är välkommen tillbaka när jag vill. Frågade om jag behöver det? Då säger hon att det inte behövs men att jag får det om jag vill.. Eeeeh åååkej, tack men nej tack på den !?

Donator 1 hävdar att jag utstrålar någon konstig sexuell feeling, det vet jag inte om det stämmer precis. Fast jag gillar ju att vara trevlig förstås, med eller utan sängkammarblicken.

Det va allt för nu, måste strax kliva av bussen.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt sjukt! Älskar din blogg
Keep it up

Svar: Tack👏
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-12 @ 20:11:37
Postat av: Sandra

Bästa! 😂

Svar: 😂😂😂😂
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-12 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0