Grisen i säcken

Pooopppppa. Vad säger ungen? Är det vad jag tror så blir jag förbannad. Här har man klämt ut  ungen, bajsat på sig och blivit både fet och trött och så säger han pappa?!

Måste hört fel. På riktigt!

När vi stod och skulle välja gran så skulle Char absolut ha en gran med nät på. Jag tyckte att det är nog bäst att ta en utan så vi ser vad fasen vi köper.. 
Nepp, här bestämmer tydligen barnen och hon fick som hon ville. Vi gick bananas och körde en ta grisen i säcken variant verkar det som. Spänningen den stunden vi klippte nätet var obeskrivlig. Kommer jag att börja tjura eller bli glad var ju frågan.

Tattaaaaa, kolla vilken fantastisk skapelse som hoppade ur nätet⬇️👏❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0