En stänkare

Imorse ordnade vi ett suprise party till Elin. Hon har nämligen tagit examen i redovisning och det ska ju såklart firas.

Vi gjorde en fin vimpel, Char gjorde armband, Zeb målade teckning och vi bjöd på ICAs hembakta fikabröd.

Nu glömde jag ju såklart att fota.. Jag blir så upptagen att jag glömmer att dokumentera viktiga saker. 

Kom också på att jag måste ner till systemet. Imorgon ska vi 3 systrar och alla mina barn julbaka. Då kan det vara gott med en stänkare i form av glögg tänkte jag.

Eftersom att jag inte dricker värst ofta så glömmer jag bort att affären inte håller öppet när allt annat är öppet och det brukar sluta illa. Idag ska jag hinna ner, bara Zion vaknar någon gång! Vakna unge, morsan ska köpa sprit..

Kom på att vimpeln är kvar ⬇️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0