Bloggar

Jag har funderat på en sak.

Varför läser man en blogg? 

*
Är det för att man vill få prestationsångest över att alla andras liv ser så perfekta ut. Pannkaksjävlar och snygga bilder överallt. Och till råga på allt, så ser varenda jävla sida likadan ut..
Allt är såååå himla bra, man kvittrar och hela alltet ser ju så fantastiskt ut.

Människorna på bilderna ser så vackra ut, inte en sak att klaga på..

Tiiiills man ser dom i verkligheten, då känner man inte igen dom ens. Oj, var det du fin Alma? Du ser ju mer ut som troll Ove!


Jag läser inga bloggar, har slutat med det. Så in i helvetes tråkigt att läsa om folks tråkiga privatliv tycker jag.

Gaska upp er känner jag, någonting som inte står i "vardagsboken" måste ju för fan ha hänt idag. 

Eller? 

Äsch, det är bara jag som funderar igen på väg hem. En hemlös gick på bussen nyss varav chaffören frågade om det inte vad han som åkte med hit nyss? Jo svarade han, det var jag. Jag värmer mig, sen frågade han. Får jag inte åka med då? Chaffören svarade att det fick han såklart göra. 

Om den hemlösa snubben fixar en blogg, då vill jag gärna läsa den. Tänk vilken vardag! 

W O R D

Tog en selfie, only for you❤️
Det är mörkt på bussen⬇️

Ciao!





Kommentarer
Postat av: Annika

☹ värmer sig på bussen.. Gör ont i hjärtat när man sitter hemma med 10talet ljus , filt osv osv Så kommenterar jag oxå :-) är typ en av få av dina läsare som gör det ? Skulle va kul om läsarna kunde skiva vilka dom va .. Nu skriver jag så mycket så man kan tycka att jag borde starta en egen blogg. Men nej. Håller mig till din ❤️❤️

Svar: Visst är det hemskt😔 stackarn! Ja varför inte👏😘😘
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-06 @ 20:21:20
Postat av: Therese Eklund

Jag har också slutat, fast nu har jag ju börjat igen! 😂 Läsa blogg alltså! Älskart!❤ Sluta aldrig blogga!

Svar: Haha roligt att man kan roa någon😂😘
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-06 @ 20:42:44
Postat av: Sandra

Det är därför din blogg är den enda jag läser. Du delar dina tankar och vardag som många andra inte gör, från hjärtat och VERKLIGHETEN! Det var anledningen till att jag ville att du skulle börja blogga igen, så fortsätt att dela vad du ser och upplever. 👏

2015-12-08 @ 10:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0