Året är?

En hel dag har gått, jag har jobbat och inte träffat en enda skön karaktär.

Sitter på bussen och någon luktar billig parfym. Det kan vara det äckligaste jag vet. Varför inte bara strunta i parfymen och använda tvål?

Kräks snart. Det blir ingen rolig spya heller för jag åt nyss en korv. Jag älskar korv.

Är så otroligt dålig på att äta när jag jobbar, nu finns det en godisskål framme och den nallar jag ur. Annars äter jag inte mycket. Har inte tid att bli hungrig verkar det som.

Det ska bli skönt att få komma hem till mitt inte hem. Jag ska ge donator 2 en stor puss och sen umgås med Sandra. Donatorn ska hem till sig. Ingen musrastning ikväll alltså.

Min hjärna är väldigt trött och jag kan inte tänka klart just nu. Pratade nyss med Anki och ingen av oss kom ihåg vilket jävla år det ska bli, eller är. Pinsamt för mig, Zion tittade ju fram ur snippan det här året. Måste bättra mig!

Ha en trevlig kväll ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0