Alkohonan

Jag älskar att få presenter.

Donator 2 brukar alltid överraska mig med fina underkläder, som jag sen tar på mig för att locka honom till kammaren. Smart drag av honom och ingen är gladare än jag som får lufta Snipp.

Idag har jag fått presenter av min syster. Jag älskar Rituals och idag fick jag ett av mina favvoduschskum och även ett set med hot towels
Sandra kommer jag dock inte lura in i halmen. Någon måtta får det vara.

Hon och jag sitter nu och tar ett glas vin. Jag som berättade att jag sällan dricker framstår som alkohonan Numero uno. Men rödvin är bra för hjärtat och då anser jag det vara en form av behandling så jag ska slippa få hjärtproblem, nu när jag har det så stressigt..

Återgår till min syster och mitt goda vin.

Ha en trevlig kväll❤️

Skål på er⬇️





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken doft av Rituals fick du? 😊

Svar: Mandi lulur, sommarens doft. Kan finnas på rean men det är inte säkert☺️
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-23 @ 01:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0