50 Shades of Grey

Igår kväll såg jag den bästa filmen ever!

Varför har ni inte sagt att 50 Shades of Grey får det att rinna till? Jag har aldrig varit med om att en film får en helt crazy. Ska jag verkligen behöva vänta till 2017 innan jag får se fortsättningen? Dom får för fan lägga på ett kål.

Nu dricker jag kaffe, Zion och Sandra sover och jag funderar över julklappar.

Har inte börjat än, men jag är absolut inte stressad över det. Det är ju 2 dagar kvar till jul och julgodiset är ju klart. Man får inte stressa i onödan känner jag. Brukar aldrig vara klar förr än den 23 och så är det med den saken.

Är ni klara?

God morgon❤️

Char-lee och Zeb är det lite bättre ordning på⬇️



Kommentarer
Postat av: Annika

Har du inte läst böckerna ?, personligen blev jag kär i Christian, hur jävla normalt de nu än låter

Svar: Förstår det! Man blir ju helt kär😍😂
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-22 @ 15:12:26
Postat av: Anonym

😋😋😋

2015-12-22 @ 16:14:47
Postat av: Anonym

Läs böckerna! Filmen är INGENTING mot dem. Där kan vi snacka om att rinna till 😂 /Carro

Svar: Hahaha!! Här ska det läsas 👏😂
Handla först, tänk sen = Linda

2016-01-01 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0