ZzzZzzz!

Igår åkte jag och Zeb till Ntje och mötte Nattiz som åkt från stan för att mysa med oss och kolla i min fasters butik HIPZ, vi hade så mysigt! Fikade och åt i 2 timmar och sen shopping! Hon skämmer bort mina barn med fina mössor till Z och en urgullig kofta till C ! Tack älskade kusin för igår <3

Väl hemma va det matlagning och det vanliga ... Gick och la mig halv 10, skönt! Har inte kommit isäng innan 23 någon kväll så jag behövde det :D
Börjar få påsar under ögonen...det gillas INTE!!

Sitter i soffan och Zebban sover, Char-lee är på dagis och busar! Ska åka ner till centrum och shoppa för presentkortet jag fick på presentaffären och gå till colorama och köpa kalkmedel till duschhörnan!

Just det, köpte leggings *4 par* igår och 1 linne för presentkortet jag fick av Mina syskon och mamma, behövdes verkligen har hål i alla hahahahhahaha slipper se ut som en white trash bitch nu ;)

Zebban vet inte om han vill vara vaken eller sova :D



Nattiz och Zeb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0