Vad gjorde man innan tv:n??

Barnkanalen är på och jag dricker kaffe, vad gjorde man innan tv:n lixom!!??? Hade inte orkat underhålla barn så här tidigt på morgonen!!! Döda mig hellre.. :D

Ny vecka som som vanligt är ganska fullproppad med äventyr..  en tråkig sak är att min frans tjej sandra har flyttat till hammarbyhöjden! O jag kan inte åka 6.4 mil enkel resa för att fixa fransarna, tyvärr! så jag ska ge tjejerna i Rimbo 1 chans, och jag går inte därifrån förrän jag är nöjd!!!! Hoppas dom är bra... vore sååå bra!!
Måste ha tid nu, helst igår faktiskt, ska på 30-års party på lördag och vill gärna inte se ut som ett spret! En frans där och en där hahahhahahhaha nej för fan!

Måste försöka träffa Linda och Lilla Ellie oxå, hon ska ju få sin dop present :)

Åter till barnkanalen och kaffe!! <3

Have a nice day, be back med inlägg från mobilen sen *äääälskar att jag kans sitcka in snabba bilder hur som helst*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0