Home!

Tittuuuut :) Här e jag!!!

Besökte Paula igår och fick ceasarsallad, otroligt GOTT! Helt snurrig som man e kom jag in i bilen alldeles fööör sent...skulle hämta C på dagis 14 hade en knapp halvtimme på mig från Solna...ringde mamma som skulle hämta ist, men jag hann dit innan ;) TUUR att man har en saab aero!

Huvudvärk för 3:e dagen, inge skoj! Kan det vara alla kannor kaffe jag smäller i mig? Hahahhaha nej jag tror att det är spänningshuvudvärk..ont i nacke faktiskt! Men vem klagar?? Inte jag!

Igår kväll var jag o Astrid ute på powerwalk, bara det att elljusspåret inte va tänt.. och vi visste inte hur man tände det :D men det gick bra och vi kom runt utan brutna ben!!! Nu vet vi hur man tänder ;D

Hemma dag idag och det ska bli skönt, va länge sen jag inte gjorde något!n Eller, jag har ju ett helt hus att sköta så något ska jag göra men på hemmaplan!

Vad gör ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0