Stick i pälsen!!!

Zebban har fått sitt 1:à stick i pälsen idag* läs vaccination * stackarn... Vaccinerar du ditt barn?? Om inte varför??? Funderat fram och tillbaka på för och nackdelar och kommit fram till att jag är ju vaccinerad och helt perfekt så why not Lixom??!!! Just det, han väger nu 8810 g och är 66 lång!!! Char - lee va inte ens lika stor när hon va 8 månader hahaha!! Min korv!!!! * blogg appen strulade igår så jag lägger in bilder från Eventet senare ist* all kärlek till er !! Och smisk förstås!!!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

och jag är inte vaccinerad, har haft alla sjukor och är inte så dum jag heller ;)

2011-11-10 @ 21:04:45
URL: http://ankungar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0