Ser ut som en loppis invaderat !!

Ja... Det ser ut som någon släppt en bomb här!!! Myyycket kläder jag köpt år Char-lee och fiiina knappt använda!! Efter son att ingen verkar vilja ha dom gratis har jag beslutat att sälja dom på loppis istället !!! * skyll er själva* ;-P och köpa nya kläder till barnen för pengarna!!! Vad kan man sälja en pop tunika för tror ni?? 20:- e de för dyrt??? Villervalla brallor 20:- sakerna är kanske använda 2-3 ggr!!! O sen har jag rensat ur 2 kartonger med barnkläder som ska till behövande barn! Men 4 kartonger schyssta kläder ska säljas!!! Idag ska jag och Fia ha vår veckliga lunch!! Kan man säga så?? Skiter jag i förresten, det gör jag iaf :-D puussisar!!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Pop, villervalla meandi och såna märkes går jättebra att äslja på fb ;) har du meandi gobitar och kan tänka dig jobbet med att posta till finland kan du gå bra för som

2011-11-15 @ 12:52:42
Postat av: Therese

Märkesgrejer kan du få bra för på tradera!

2011-11-15 @ 15:02:00
URL: http://thereselundell.blogg.se/
Postat av: Therese

Du får säga till när du ha loppis!

2011-11-15 @ 15:21:37
URL: http://thereselundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0