Såå SNYGG!!!

FAsiken va snygg du är Linda !!! Speciellt i håret !!;-) pratar inte om mig själv utan Beverly hills bindan !!! Tank u för idag! Zebban är nog lite hängig... Fast det är oklart! Men jag tror det!! Vet ni vad??? Nästa söndag är det 1 advent!!!!! HERREGUUUD , trodde det va 3 december!! Måste rodda i julprylarna! Och börja julbaket! Mycket att göra blev det nu!!* känner svetten lackar i pannan* men jag ääälskar julen!! Är den bästaste högtiden! Och snarrigaste ;-) .. Vad tycker ni???


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill oxå se henne! Alla verkar ha sett frisyren utom jag! Trevlig helg!

2011-11-18 @ 19:34:06
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Enda

Tack!;) så himlans trevligt det var idag!;) ses på tisdag! Kram kram

2011-11-18 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0