Om eventet !

Nu ska jag berätta om igår ... Vi börjar hemma!! Ewy * min svärmor * kom hit och skulle passa barnen och va tuperings proffs!! Så hon fixade mitt barr och tog hand om barnen!!! Jag hämtade Sandra och vi drog till stan... Försökte parkera men va lite osäkra på reglerna så vi hittade några som berättade att vi inte fick stå där vi stod ... Efter en stund hittade vi ett ställe vi fick stå på(?) och själva eventet, underbar buffé och sköna människor !! Vi spelade inte poker ner jag bestämde med Magda in de betou att hon skulle ringa idag och att jag ska spela en turnering ikväll... Haha jag kan ju inte ens reglerna!! Men det går nog bra;-) nu är det strax Jympa och sen lunch med Fia !!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Såg att du försökt lägga en kommentar hos mig tidigare idag men jag ser den inte. Har du skrivet nått eller?;)

2011-11-09 @ 17:24:39
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0