VINNA!!

Vifta med händerna alla morgonpigga *viftar för fullt ;)*
Char-lee sov till 7 imorse, snacka om trött! Men nu verkar hon pigg som vanligt, idag ska jag jobba från 12-20 sista kvällen på väääldigt länge.. hur det känns? -BRA som F.N!
Dagpassen passar mig bättre :D

Jag sitter och funderar på när jag ska vinna på lotto... det är lixom min(vår) tur nu, visst?? Har så många platser jag vill resa till, ja inte just nu som en blåval men i höst/vinter och vår och ja,hela livet!!! Man får INTE nog av att resa lixom! My favorite thing to do, yepp!
Älskar Thailand!
Vart reser ni helst??

Nu ska jag resa på elefantröven och göra lite nytta!!

Char-lee säger puss till er alla <3


Kommentarer
Postat av: gammelfaster

Kunde du inte snytit sötfian först ;) asg

2011-05-05 @ 09:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0