Docklands - Raveparty!

Oj vad jag har haft det bra idag, en vilodag.. ja eller en hemma dag iaf ;) städat, lekt och myst.. och haft besök av Sandra förstås :D

På onsdag ska jag på ett bloggevent,, Freerider firar 5 år så då är det party på än så länge hemlig plats! Får mess under onsdagen om vart festen hålls!
Texmex mat och coronas, hehehehe dom kan jag ju bara drömma om ;D

Har ni hört att docklands ska ha öppet 1 sista gång? Nu på fredag faktiskt! Vet inte om en ravefest passar mig i detta nuet, har en mage stor som en ,... vet inte vad, så ravedans fungerar inte :D
Annars hade jag nog gått!

Slapptid i soffan nu!

Char-lee hämtade en mössa ist för sina hörselkåpor.. tyckte att den fungerade bättre :D


Nere vid sjön idag, i väntan på Sandra!



Jäser med en glarre på altanen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0