"Mamma byter bo" - Snusk kärring!!

Programmet "Mamma byter bo" ... men HERREGUUD vad är det för snuskig mamma som är med idag, BLÄÄÄÄ!! Röker och fläskar i sig skit... stackars barn som får en sån sjukt dålig start i livet!
Hon "lyser" snusk..*ryser som fan*

Jag och lillpullan åkte med kartonger till tippen idag och på väg hem stannade vi hos min mamma och åkte lite sparkcyckel.. fast lekparken va ju roligare :D

Jag tog míg en tur på träningscyckeln, kände att jag behövde röra på mig... skulle gått med syster och Kimmen men Jocke va tvungen att göra annat så jag fick nöja mig med det ;)

Fiiint väder det blev da:) Funderar över vädersnacket som alltid dyker upp, får man en lite pinsam tystnad säger man ofta... - oj va fint väder! Varmt och skönt! eller - Gud va tråkigt med regn...
Varför lixom?? Bryr sig ALLA om vädret?? För visst hörni, man använder ju väderämnet ganska ofta!!??

Nää nu är det slut på skitsnack ;)
Trevlig kväll


Jag och Char-lee myser <3


Övning ger färdighet :D


Myser med mormor


Kommentarer
Postat av: Therese

Här hemma hjälps vi åt! Speciellt om jag jobbat helg! Min karl är grym på att laga mat när han väl gör det:).. sen har vi inget hus att bygga på och det är jag som tankar bilen! haha;)

2011-05-24 @ 09:59:27
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0