Spöökligt!!

Ni skulle ha sett hur Char-lee jagade Jocke med vattenslangen.... jag höll på att pinka på mig av skratt :D IS kallt vatten ska tilläggas!

Vi har haft fredags mys och eftersom att Char-lee somnade i bilen på väg hem från Väsby fick hon vara vaken längre idag..

Imorgon är det 2 kalas som gäller, ett 11-14 och ett som börjar kl 17, sluttiden vet man alldrig :D
Det är bara att be vädergudarna om fint väder i Rånäs *fast vi önskar regn pga gräset :D*  Vi ska nog vara ute hörde jag ryktas om!!
Mmmm och Fia som brukar göra så god mat..jag läääängtar!!!

Nyss hände en väldigt konstig grej..min farmor ringde mig och frågade vad jag ville när jag ringt så många gånger på mobilen....jag har inte ringt henne, faktiskt har jag inte ens hennes mobil nr...visste inte att hon va så modern :D
Jo, jag hade ringt och hon hade hört något på talsvar som lät som vi!! KONSTIGT det där *hon är inte snurrig om någon undrar :D*
Ibland händer det skumma saker som man inte kan förklara!! SPOOOKIE!

Godnatt!!

Vattnar lite ¨på gräset...

Och lite på pappa :D


Klänning 1


2


Char-lee och sötis Ellie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0