Snuskigt!!

Idag hade Cake and Design öppet och jag köpte RÄTT sockerpasta!! Blev Mc Donalds på vägen hem, Char-lee valde!! Jag åt en Mc feast - burgaren och en side sallad till...  Är det nyttigt överhuvudtaget?? Känns SÅ mycket nyttigare när man inte äter pommes lixom... Char-lee ville ha nuggets och mjölk, eller hade jag frågat henne om dricka hade hon valt cola men vissa saker behöver man ju inte fråga  ;D Eller hur?? Det är ju inte lördag idag juh!

Vattningen fortsätter... bara inte brunnen sinar! Vattnet har ju ändå stått på HELA dagen! Vad gör vi då? Jag gillar inte att vara utan vatten, vi bodde ju i husvagn förra sommaren när huset va utan golv och väggar .. det va intressant ska ni veta!!! Det va ju jobbigt att behöva pinka på natten... snuskigt att behöva tömma toan efter sig, puuuh vilken stank!!

Det byggs för fullt på Mc donalds i hägernäs, så ni vet!! Positivt att det knappt var några gäster :D

Preggo Linda säger Bye för idag!! <3






Kommentarer
Postat av: jojo

nä precis, kan ju ske när som nästan! jag flyttar augusti-september nån gång. har visning på lägenheten nästa helg, längtar!

2011-05-25 @ 22:43:03
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0