Oh Happy day!!

Härligt det är med barnkalas!!
Barnen är så glada dom leker och äter och äter och leker :D *o gravida mamman oxå som har en ät vad du vill dag :D*
Kul att se hur andra fixar inför sina barns kalas, det mest spännande är att se temat tycker jag!!
Tack Cassandra med familj för ett super kalas <3

Nu slappar jag på soffan, vi ska åka igen om 1.5 timme!!
Tänkte att Char-lee skulle vila med mig men NEJ NEJ hon har massor med energi, hon gungar och tjatar på pappan!! Det är bra skönt när pappan är hemma hörni ;) Några minuters öronvila - det gillar jag!!

Mamma Ingela och Char-lee


Otroligt goda och fina isbitar pappan i huset gjort!!*tänk er dom i en iskall cider*


C blåser i tutan!!



Fiina glasstårtan, för att inte tala om hur god den va!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0