Målat naglarna!

Hello på er en härlig Lördag morgon!
Jocke ligger och sover men vi morgonpigga är vakna...
Vi har gjort oss snygga inför kalasen jag och Char-lee.. målat alla naglarna , så nu är vi lika som bär :D Cerise rosa valde vi idag.... innan hade vi brunt!

Vi behöver möbler till vår altan!! Får väl ta en tur imorgon och försöka hitta några...
Blommor behövs oxå, funderar på att köpa blommor på stam och sätta murgröna runt, eller  hänglobelia beroende på vad jag hittar! Ser lite naket ut.. eller nu har vi lekpark uppe men den ska ner såklart :D

Som sagt 2 kalas att hinna med idag... vad ska ni hitta på???

*Jag har en utbrytare i magen... OMG vilket liv den för, börjar nog bli trångt nu... o värre blir det :D*

Slängpussar från mig och Char-lee <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0