Make my day!

WOW vilken härligt vaaarm dag, tog mig runt svettandes på jobbet! Puuuh..

Sitter nu hemma i soffan, altandörren är fortfarande öppen.. + 23 visar termometern är inte livet som bäst när det är varmt? *trotts överflödiga kilon runt magen;)* Hade JAG fått välja hade jag flyttat till ett varmt land, helst igår! Men så har jag ju Jocke oxå :D den riktiga svennen!!! Okej, kanske inte just nu på sommaren men under vintern och hösten !


Måste måla naglarna och plocka brynen, kan ju inte se ut hur som helst imorgon! Eller hur??

Kyss kyss och kyss

Kommentarer
Postat av: Therese

Ok. Bokade just en stuga som helt plötsligt blev ledig! En lite lyxigare variant! Blir nog finfint! 27-29 maj blire ullared! Me like alot! Äntligen ska jag få dricka vin och shoppa i lugn och ro!

2011-05-10 @ 19:58:19
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Saluki

Shit va skönt det var att bara vistas hela dagen på er STORA altan, med Sololjan och ChipS i ena hand och kurslitteratur i andra*

Förhoppningsvis får jag boka in den ännu engång redan imorgon?!



Plocka bryn och måla naglar - Vi vill veta vad du ska ha på dig?!



XxX S

2011-05-10 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0