Loungen <3

Vi bjöd hit mamma på jordgubbar och bigaråer i nya loungen, hääärligt det är att sitta och lapa sol!! Jag älskar att känna stålarna steka på skinnet, helst med olja på....Det är livet!! ;D
C somnade vid 17 idag...gick inte att väcka henne så jag bar in henne i sängen, vi får väl se om/när hon vaknar .... TRÄKIGT när hon sover!*iaf när hon somnar föör tidigt!!* Jag har flyttat vattenspridaren, hängt och vikt tvätt och nu sitter jag här!

Vågade inte tvätta på hela förra veckan va rädd att vattnet skulle ta slut eftersom att vi vattnar gräset heeela tiden, men nu jädrar är jag inte rädd längre så idag har jag tvättat 4 maskiner!! :D

Ibland undrar jag hur folks hjärnor fungerar, idag träffade jag en bekant man, han och frugar väntar barn.. beräknad utploppning var den 18/5 så hon går alltså på övertid... Enligt honom så är hon så harmonisk så barnet inte vill komma ut, den trivs sååå bra där inne!! Han menar alltså att lugna harmoniska trygga mammor INTE får för tidigt födda barn... så sa han rakt ut!!?? Hahahahahahahaha vilken dum jävel...

Själv så tror jag inte alls så... jag menar Char-lee kom 41+3 och hur jävla lugn är jag??? Bullshit alltså!!
Blir så less på idioter... gaaahhh drygpelle!!

Vad tror ni??

*försöker ladda upp bilder, men eftersom att min telefon och data inte verkar vilja det så får vi se hur det blir med den saken...*

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0