I Love You

Helt otroligt vilka underbara människor jag har i min familj! <3 Som dom jobbar och sliter för att hjälpa oss att ordna med tomten!
Känner mig så otroligt lyckligt lottad..!!
Jag älskar er <3 <3 <3

Char-lee älskar lördagar, för det 1:A får hon alltid köpa godis då och så har vi kakor och fika som vi nästan alldrig har!! Hon äter och snaskar hela dagen :D
O vilket underbart barn hon är, vi jobbar allihopa och hon skruttar runt och hjälper till... kräver ingenting!!! Det ni, det är min dotter det ;)

Guud va jag skryter idag, men det är så det är!! Ett underbart liv fyllt med underbara människor och härliga stunder!!!

Imorgon ska jag och Char-lee åka iväg med Astrid + barn och se ett koutsläpp!! Visar självklart bilder från dagen när vi kommer hem !!

Nu är det soffläge som gäller efter allt slit idag, puss!!


Lånad bild!

Kommentarer
Postat av: Izabella

Tänkte på dig varje gång jag såg klyftan!! Körde på ditt tips, att dem ska visas!!!!! Puss påre!

2011-05-15 @ 03:45:33
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0