Ett viktigt meddelande!

LYSTRING alla, jag har en viktig sak att berätta! *nej vi ska inte gifta oss ;)*
Idag på besöket hos Mvc så hade jag gått ner 1 hg wiiiii, fläsket växer inte.. Men det gör ungen så ni kan va lugna!

Imorgon ska vi ha planeringsdag på s/s Norrtälje, sen ska jag in på ett event .. det gäller att gasa ordentligt om jag ska hinna dit i tid :D
Jag tänkte göra ett tidsinställt inlägg och berätta vad för event jag ska på! *det kommer imorgon alltså :D*

Så tills vi hörs igen, farväl...

Mina nya skor


Char-lee provade en hatt på H&M och ville ta kort brevid provdockan..men visste ni att det var förbjudet att fota där..??


Vi tog en fika, Sandra svullar som vanligt!


O Char-lee såklart..ser ni tekoppen i hörnet? Det va vad jag tog ;) *Nöjd som tusan*



Kommentarer
Postat av: Erika

Haha..jag å Carro stog å fotade lite på H&M i Täby Centrum å då kom dom å sa till oss, Men han å få några bilder ändå ;)

2011-05-03 @ 22:04:39
URL: http://erikkabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0