Cupcakes ??

Morgonen började med gräsvattning i 2 timmar :D Väldans kul måste jag säga, blev ashungrig så det va tur att jag hade bokat in en lunch med Sandra och Fia!! En GOD broccoli och ädelostpaj hamnade i min magen!

Kom nyss hem igen, satt på vattenspridaren innan jag åkte så jag bytte just plats på den, Sandra är här och vi har bakat mocca rutor som hon ska ha med till skolan imorgon.. hon har avslutningsfika! På måndag börjar hon jobba igen :D *undrar ni varför jag inte använder vattenspridaren hela tiden så är det för att strålen är inte den bästa.. därav handvattningen*

Har fått en beställning av Anna på lite gott fika , hennes fina Ebba fyller 13 år imorgon.. tänker inte berätta om jag ska göra cupcakes eller en tårta.. det får ni se imorgon ;) Matrial till tårtan ska inhandlas idag RIKTIG sockerpasta som INTE smälter ska jag använda mig av :D

Nu soffslapp en stund innan jag ska iväg!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0