Chili i barkarby!

Som tur var bad jag Jocke titta öppet tiderna på cake and design när jag satt i bilen på väg till barkarby outlet, vad tror ni det stod?? STÄNGT torsag och fredag!! Halleluja!
Kom på i min snurriga hjärna att panduro har sockerpasta! Puuuh, det löste tårtproblemet!! Thank gooood!

Nu har jag satt mig i soffan och Char-lee har somnat, bebisen i magen lever rövare den lille rackaren!

4 tårtbottnar är färdiga och alla tårtdekorationer, skönt! Imorgon ska jag fylla tårtorna och dekorera!

Jag har köpt gardinstänger idag som jag hoppas att Jocke *älskling.. ja jag smörar ;)* kan sätta upp! Har köpt nya gardiner oxå som jag lääängtar efter att få sätta upp!!
Har ni varit på Chili?? En inredningsbutik som ligger bla i barkarby... såååååå mycket fiiiina grejor, åk dit om ni får tid!

FAAAN va trött jag är i ryggen just nu, måste lägga mig en liiten stund och sträcka ut, hörs imorgon!

XXX

Kommentarer
Postat av: Therese

Chili finns väll i uppsala med? Btw, jag tycker du ska besöka boomstore som ligger här vid mig! Den butiken är grym! Liknar chili men mycket bättre! Trevlig helg!

2011-05-20 @ 08:34:24
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0