Beautiful day!!

Idag jobbar jag sista passet för iår iaf :D Jag har beställt en tårta *japp, jag har inte haft tid att göra en egen* en wihte lady, den vet jag att damerna är väldigt förtjusta i!! Ett lager med typ chokladpudding och sen grädde..om jag nte mins fel.. God!
Snart ska jag o älskade C äta frulle och sen ska jag köra henne till jympan! Ser ut att bli fiiiint väder så idag får hon ha klänning!

Idag skulle vi powerwalkat men det började med att Elin bangade *hehehe hon va tvungen att jobba * och sen ringde Sandra igår och sa att hon skulle träffa en kompis... så jag får helt enkelt sätta mig på träningscycklen och köra till Uppsala!! :D



Vi hörs senare kamrater ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0