Älskade man!! <3

Åhh vad god lunch mina kollegor fixat idag <3 jag tom skakade ner maten genom att ruska lite på magen så att jag skulle få plats med mer :D Nam nam!
Nyckeln är lämnad så nu behöver jag bli insläppd för att komma in...undra om dom öppnar om jag vill komma o fika ??? :D
Tycker att dom är värda lite lugn o ro! ;)

Imorgon...puuuh.. lämna Char-lee på dagis först, sen till barkarby och chili, ikea.. till täby o handla på cake and design... sen till arninge och handla godis till kalaset *Jaaa min älskade Char-lee fyller 3 på lördag* och sist till Willys och handla resten!!
Detta ska jag hinna från 9-15.. men jag åker själv så då hinner jag nog! Är ju snabb som en vessla jag!!

När jag är klart med det ska jag hämta C, och åka hem och baka tårtbottnar... fixa lite med tårtdekoreringen och sen sova!! Laga mat och gosa ska jag förstås oxå hinna med!
Sen får torsdagen vara över tycker jag..
Fredagen ser himla hektisk ut oxå faktiskt, men då får jag backup av min underbara Sandra! Vi ska fylla tårtor och förbereda godispåsarna till skattjakten, blåsa upp 160 ballonger och slå in paket!! Just d.. måste fråga Linda om receptet på dom goda havrebollarna oxå!! Dom va riktigt goda!

Lite av vad jag ska pyssla med den här veckan ;) iaf fram till fredag.. sen är det ju kalas lör och en mindre bjudning på söndag för dom som inte kan komma lördag! *mamma och elin bla* Får hoppas att det finns tårta kvar till dom ;P

Nej nu funderar jag på att gå ut och hjälpa min älskade man att kratta ut jord!! Göra någon nytta!! Latmaskar gillar ingen  ;D

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0