Pilla mig i musen!!?

Jag bara lovar och lovar och inte håller jag någonting... blir ingen porrbild idag heller, TYVÄRR! Varför undrar ni? Därför att jag inte har rätt feeling, känner inte att vild linda vill komma fram!! Hoppas hon dyker upp imorgon ;)

Åhhh va det är sorligt med skolavslutningar, speciellt när man slutar 9:an... jag grinade och grinade... kunde lixom inte hjälpa det :D

Jag mumsade och åt på sommarlunchen, C drog dom små barnen i armar och ben :D Den stackars lilla ofödda får det inte lätt.. MEN dom ska väl härdas i tid ;)

Vi körde en BBQ här idag, grillade färskpotatisar med vitlökssmör och starka korvar.. en good sallad och vitlöksyoughurt!! Hur låter det??

Nu är det dax för lite muspillande, hahahhahhahahhahahaha NEJ såklart inte!!
Godnatt!

Min minsta bror har blivit stor!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0