Grillad eller jag menar grillat ;)

Ooops, dåligt vääääldigt dåååligt av mig att inte blogga igår och ha en sådan dåååålig uppdatering idag!!! Fyyyy mig... smiskar mig själv väääldigt hårt på skinkan!

Hemma hos mormor går man inte hungrig... nej nej! Man får bullar, tårta, mat och annat hela tiden så när jag och Char-lee kom hem igår kväll och Jocke hade fixat med grillat och smask höll jag på att spricka... Men mat och snask är ju livet och ibland är det härligt att bara ÄTA...Eller vad säger ni?
Tack fina snälla mormor för allt <3

Supervärmen har härjat idag och när jag stod och vattnade gräset så såg jag en liiten fågelunge, fick panik och skrek på Jocke som kom... -Ta upp den, gör något!!! Lägg tillbaka den i fågelholken... Neeej , bär den inte på en pinne, den ramlar ju av... ta en stege...
Helt hysterisk medans Jocke är helt lugn, tack o lov :D
Han fick upp den i holken så nu hoppas vi att det går bra..!! Inga jävla kommentarer som gör att jag bryter ihop nu tack.. ÅNGEST, vill ju inte veta att den ska dö... fattar ni?

Nu går det att lägga in blider igen, Wiiihhooo!!
Här bjussar jag från mormor bilder!


G- mormor visar vart C ska slänga renset!


Sandra Jobbar och sliter..


O Char-lee oxå..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0