Tell Me whats Next Alien?!

Sista dagen på dagis för Char-lee sen semester tom v.36... Vi brukar ha lååång semester och det gud va kul vi brukar ha, hoppas att hon inte ledsnar på sin mamma sen när bebis kommer bara..! Blir ju säkert inte så mycket action då... iaf inte ibörjan :D Ni vet, kon ska mjölkas och kon måste sova , bebis skriker och skiter i brallan....
Idag ska jag passa på att vila... MEN jag skulle verkligen behöva damsuga! Men det tror jag att jag skiter i idag, måste hinna boka mamma idag innan hon får andra planer, MÅSTE ner och rota i bebiskläderna och se om jag kan hitta något neutralt att ta med till BB...!!? Sen kan man ju hoppas att hon bjuder på smarrig middag ;P

Nu ska jag prova att sluta ögonen en stund !
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0