Jordgubbar och vattenspridare!

Igår kväll röjde jag och Jocke ur lilla stugan..vi hade nämligen sparat saker sen vi bodde i lägenheten *typ 4 år sen.. WHY??*
Så imorse åkte vi och tippade saker...skööönt det är att få göra sig av med saker man sparat, som man inte behöver!!

För en stund sen sprang jag och Char-lee igenom vattenspridaren, det tyckten Jocke va kul!! Att se när jag sprang alltså !!! JÄTTEKUL!!
Nu mumsar vi jordgubbar i loungen under parasollet!! Livet är bra härligt hörrni;)

Vid 3 ska jag, Char-lee, Mamma och Sandra åka till min mormor.. wiii vad jag längtar!! Vi stannar tills på söndag! Jag tar självklart med mig datan och ska försöka få in bilder..*ber min mamma om hjälp, hon e proffs ;)*

Solig härlig dag på er fismumrikar!! ;)



Kommentarer
Postat av: Plingeling

Låter som om ni har det härligt i värmen! =)

2011-06-03 @ 13:13:23
Postat av: Therese

Mysigt värre! Du får fota så jag får se hur du har det! Vill oxå ha en lounge.. :(



Trevlig helg! ♥

2011-06-03 @ 16:22:12
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0