Gwen Stefanis vagn tillhör MIG!!

Vagnen till Bebis är hämtad!!! 1 grej minder att ordna med, vagnen är Gwen Stefani´s gamla Bugaboo, JAPP ni hörde rätt!! Har köpt den från Paula och Roger som köpt den på en välgörenhetsauktion ;)
O SÅKLART så måste ju mitt barn ligga i samma vagn som hennes båda pojkar... vad annars lixom??!!
Den är grå och svart och skitsnygg!!!

Så nu är jag liiite coolare än innan faktiskt!! *duknar mig hårt som en machobitch på bröstet*
Imorgon ska jag åka och hämta leandervaggan så bebis har någonstanns att sova oxå :D

För er som inte vet hur en bugaboo ser ut... tattaaaa!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Men Linda, du bor ju inte i teeby! Du bor i skogen!;)



Liggdelen är ok. Den andra måste jag säga är grymt ful! Men du, det är sån tur att smaken är som baken, delad! Trevlig helg! ☺

2011-06-17 @ 13:41:10
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Saluki*

COOLT!!

2011-06-19 @ 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0