Fördelning Man - Kvinna!?

Efter jag hämtat mamma så passade vi på att hälsa på min fina faster Lena i hennes butik HIPZ, det är inte ofta man hittar en människa som strålar av glädje jämt!! <3

Blir så trött på bilar... nu är det 3:e gången jag kör med lite luft i ett däck, jag tyckte att Jocke kunde åka och pumpa däcket imorse medans han undrade varför jag inte åkte och gjorde det direkt igår när jag kände det....Ja, det kan man ju undra... får göra det nu när jag hämtar Char-lee *tog den andra bilen till norrtälje idag ;)*
Fast jag tycker att det är hans jobb!!
Vissa saker ska ju männen sköta, jag sköter ju tvätt, hem , mat och barn ;)
Jag gillar att ha det så oxå... fast då vill jag slippa bildelen.. vi bara starta och köra!!
Gillar att män är män...

Hur vill ni ha det i era förhållanden??

Nu ska jag åka o hämta mitt fina barn och sen ragga upp någon gubbe på macken!! *annars riskerar däcket att sprängas*


Kommentarer
Postat av: jojo

hatar att göra sånt som har med bilen eller nåt praktiskt, men kent gillar inte heller sånt så vi får fördela sånt ändå :)

2011-06-02 @ 14:45:34
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0