Flaggan svajar på sin stång...

Flaggan svajar på sin stång lyssna till vår sommarsång, snart så sjunger vi den blomstertiiiiid....
Snart är det dax för min minsta bror att gå ut 9:an, heja Zammie!!!
Snart ska jag hem till honom och se till att han tar på sig finkläderna, mamma har varit på möte i Örebro och hon är på väg hem men hon hinner nog precis till skolavslutningen börjar, så det är mitt och Char-lees jobb att se till att allt flyter idag :D

Sen ska jag och Char-lee skynda oss till en sommarlunch som jobbet ordnar *Linda, hoppas vi ses...kom igen nu slappo*

Det är timmarna fram till 14, sen ska vi nog grilla här och fira Zammie!

Hur ser dagen ut för er??
Ser ut att bli en hääärligt varm dag idag! ;)

Just d, sexiga bilden dyker upp idag istället!! Hittade inte den rätta posen igår ;)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0