Båt och egen Beach - NICE!

Ett viktigt meddelande!! Min dator har varit kidnappad av Jocke och Kim.... därav minimal bloggning!!

Åhhhhh gårdagen, helt fantastisk!! Åkte med Fam Solder till en liten egen sandstrand... vi badade, jaaa jag satte mig på Char-lee´s badring och blaskade mig själv.. helt blöt blev jag faktiskt ;)
Super varmt, skönt, sällskap jag gillar och god lunch!! Helt perfekt alltså!
Hem efter och bjöd hit mamma och mina bröder på grillat, Kimmen och Zammie hjälpte Jocke att klyva ved !!

Idag har vi varit hemma, slappat... jag började städa men kom på mig själv med att sitta på verandan ist :D Jag hann iaf bädda rent, tvätta 3 maskiner och köra ett rengöringsprogram i diskmaskinen! Resten skiter jag i idag...Vi ska snart grilla hemgjorda hamburgare och smaska i oss..nu sitter vi i loungen och bara är! Jocke och C har ätit glass och jag galia melon!


Förresten, Har ni saknat mig ?? Tycker att ni kommenterar VÄLDIGT dåligt.. men det är klart, ni kanske inte tycker något om något ;)


Kommentarer
Postat av: Till Linda

Du är en livsnjutare och detta med all rätt-

Här njuter jag också, väntar på att sockerkakan ska bli klar och just nu ringer klockan Kram och njut

2011-06-12 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0