"När föder Linda" ??

Fick låna en lång regnkappa som satt bra som tusan så jag slängde ner röven bland blåbärsrisen så det stänkte upp regnvatten och annat i nyllet på stackars Astrid som satt framför :D Hahhahahhahaha jag dööör!
Vet inte riktigt hur jag plockar blåbär... för Astrid plockade typ ett par hundra gånger snabbare än jag!!??

Sen blev vi bjudna på lunch och en goood paj som A fixade till oss, min fiina snälla vän <3

Kolla in Bellas blogg www.izabellaakerlund.blogg.se hon har ps bilderna!! Duktiga Bella! Puss!!

Sammandragningar från halv 4 igår till halv 9 men sen slutt på kalaset, mina arbetskollegor har satt upp en "när föder Linda" lapp , jag tänkte att nu vinner jag.. tog den 16 *idag alltså* men jag har ångrat mig..!! Inga känningar...


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha va gulligt! :)

2011-07-16 @ 12:43:36
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0