Mmmmmm luktar firre här!!!

Strandhäng till halv 4 ca, sen hem och lagade mat!! Tonfisksallad med pastafjärilar, ägg och oliver..mmmmmmmm gott gottigottgott!!
Sandra här och festat med oss :D

S kollade just väderprognosen som inte verkade speciellt lovande, iaf inte om man vill sola :D Regn regn och åter regn...och jag som inte köpt stövlar än... men regn är bra för då kommer kantisarna att växa till sig och bli stoora och feta tills vi drar ut igen!!

Inget födabarn tecken..Men vaddå, sålänge jag slipper gå över 2 veckor så är jag glad...och jag har ju inget val om jag nu behöver gå över heller :D bara att gilla läget lixom !!

Vad gör ni?? har ni semester eller vad??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0