Lush shopp!!

Igår åkte vi till Uppsala, jag behövde handla på LUSH och Jocke ville köpa grill... Det slutade med att C shoppade loss på badskum och badbomber :D *7 badbomber och 6 badskum* och jag köpte en hudkräm...
Sen hann vi hem och då kom sommargrannen över med sina barn och fikade, jag hann iaf få på mig en ny klänning och sen iväg på Elins grillfest, åhh va Elin är duktig!! GOD mat och roliga lekar hade hon styrt upp!! Jag slapp delta men hjälpte till iaf! :D Vi åkte vid halv 2, det fick räcka tyckte jag!!

Nu ska jag STÄDA, skickade ner Jocke och Char-lee till ICA , har slut på tvättmedel och golvrent..!!
Annars blir nog dagen lugn skulle jag tro!! Kanske besöker mamma som kommer hem efter 1 vecka i Örebro... men det får vi se ;)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0