Kryper i hela jävla kroppen!!!

Bebis verkar ligga väldigt långt ner, bm tror inte att det dröjer länge innan den ploppar!! Men det vet man ju inte...den kommer när den vill helt enkelt! Tycker bm ser så konstig ut när hon klämmer på min mage , jag frågade idag om det var 2 för jag blev lite skraj när hon såg så konstig ut...näää svarade hon du har ju varit på ultraljud!! Men hon såg fortfarande konstig ut...fattar ingenting!! Kanske är det en tjocksmock eller så är det hon som börjar bli gammal?!

Har haft sammandragningar/förvärkar hela em från och till...men ingen slemmis som släppt eller någonting... Har ju trotts allt 6 dagar kvar till bf!
Hade gått upp 3 hg på 2 v, skönt ! Nääää bebis kom uuuut!

Imorgon kväll ska jag och C upp till sättraby och käka på Astrids landställe, ska bli mysigt!!
Hoppas på mulet imorgon så jag och C bara kan vara hemma på dagen..

Har krypningar i HELA JÄVLA kroppen, vill bara skrika.. känner mig jävligt sur bara, fy fan-!!!!!
Piss rått helvete.... fu..ing skithål....

Så nu har jag skrivit av mig lite, men det känns fortfarande INTE bra!!'
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0