Föda barn väder??

Grillade hamburgare och korv till lunch, smakar såååå jädra gott med hemgjorda burgare alltså :P
Barnen lekte och gubbarna *ja, dom börjar ju bli till åren ;)* plastade båt!
Char-lee och jag tog nyss ett bubbelbad och nu sitter vi i soffan och mumsar frukt, barnet ska snart få gå och lägga sig och jag med tror jag :D

Jag har nu hittat sladden till mobilen så jag kan få in bilder...den låg gömd den lille rackaren!

Vad tror ni om vädret imorgon da?? Hitt eller shit?? Bad eller ....ja inte fan vet jag! Kanske föda barn väder?? Vi får se ;)

Bajs!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hörrö! Nu när du har tid innan den lill* kommer ut tycker jag att du ska fota ditt hus! Jag är så nyfiken!

2011-07-24 @ 19:55:46
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0