BBQ Party!

Hämtade mammi igår vid 14 och sen ner till beachen så C fick ta sig ett dopp, fläktade verkligen skööönt där!
Sen bjöd mamma oss på tacos innan jag rövade med Kimmen ner i källaren på jakt efter bebiskläder.. vi hann bara hitta 1 kartong innan Char-lee kom med en "myra"... en GIGANTISK spindel, jag och Kim fick skrattattacker och kunde inte leta mer.... faaaaaan va äckligt!! Har nog minst 2 till i strl 50-56 där så på söndag sa mamma att hon skulle med ner och kika!

Idag skulle jag, Luzia och barnen gå till stranden men så ville inte vädret det så jag har nu börjat baka Sandras tårtor och sen ska jag och C åka till Ntje och shoppa lite... vid 17 är det dax för Bellas 20-års party, WIIII!!
Imorgon ska Fyller Sandra år och hon ska ha BBQ party här, så morgondagen är vigd åt städning, tårtfyllning och matlagning!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0