14 daagar till Bf!

Börjar bli dax att packa BB väskan nu, ska göra det ikväll... 14 dgar kvart till beräknat förlossningsdatum!!
Kan ju hända närsomhelst, wiiiii!!!
Snälla Fia har fixat födabarn dricka till mig, det är ordning på henne!!!

Har fortfarande frullen kvar på bordet, sitter och tänker på att jag verkligen behöver städa idag, ser ut som om någon slängt en bomb här.....orkar inte idag..!!!!! VIll lägga mig på soffan och sova en stund, vi ska åka till "lekrymden" i em och leka! Där kan C springa runt och leka hur som helst och jag kan sitta och fika :D

Ska ev förlänga ögonfransarna imorgon!!! Vill vill vill!!!
Förresten är det såååå skönt att det regnar idag, tänk att jag sa det :D

Prutt

Kommentarer
Postat av: Enda

Hej magen! Det låter bra att du tillåter dig vila! Dockhuset står kvar..;) ang fransförlängning, var gör du det? Jag vill/behöver/måste också!!

Kram till er och lillnisse!;)

2011-07-04 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0