Vart är CHAR-LEE????

Vi tog cycklarna och cycklade ut på banvallen, det gick bra en bit sen blev det grus..eller stora stenar som vi sladdade runt på, vi gav upp vid stallet och begav oss in i skogen, jag, Astrid och våra 3 barn!!

Stannade till ganska snart, vi va hungriga. Korv i termos och varm choklad, MUMS!! Som efterätt fick vi sockerkaka och kolakakor, dom smakade ljuvligt!

Vi tog en avstickare från stigen vi hittat och plötsligt ..!!! Jag skrek, wwiiiii det va höstkantareller överallt, vart vi än tittade känndes det som :D
MMY GOOOD!!

Vi kom ut ur skogen med alla 3 barnen i släptåg, cycklade hem till Astrid där jag skulle ta min bil och när vi stod i dörröppningen så kom jag plötsligt på att jag inte hörde Char-lee....!!! jag menar jag hörde ju henne sekunden innan...

INGEN CHAR-LEE, vi skrek och sprang runt på tomten...sprang ut på gatan åt olika oxå håll, vart är hon???????

Astrid sprang åt rätt håll och hittade henne en bit ifrån huset, puuuhhhh!!!
När jag frågade henne vart hon skulle sa hon att hon skulle hämta en leksak???!!!
Är sjukt glad över att inget hann hända, kommer alldrig att slita blicken från ungen igen, såååååå otroligt läbbigt!!!
Helt ärligt, vad har Char-lee för morsa???? ;)

Nu ska jag nog snart lägga mig, ska jobba lör och sön, sammanlagt 24 tim!! Behöver lite sömn efter denna dag oxå hahahahahaha!!!

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har en så bra mamma så! Men dom är snabba dom små rackarna! Tänk bara vad skitjobbigt det är nu när dottern är 12 och man inte KAN hålla ögonen på dom hela tiden och dom aldrig svarar i den där förbaskade mobilen. Kram på dig! Anna

2010-10-09 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0